Fietsen door Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan & Christien Hermens - WaarBenJij.nu Fietsen door Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan & Christien Hermens - WaarBenJij.nu

Fietsen door Bangkok

Door: Jan & Christien

Blijf op de hoogte en volg Jan & Christien

11 Oktober 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve mensen,
gisteren zijn we veilig aangekomen na behoorlijk wat turbulentie.
We zijn meteen door de stad gelopen om te kijken hoe hoog het water stond, vanuit het vliegtuig zag het er behoorlijk nat uit. Eigenlijk viel het wel mee, maar we kregen toch natte voeten.
Vandaag hebben we dan een hele dag gefietst, maar als we deze tocht vergelijken met die van twee jaar geleden, viel het een beetje tegen. Veel en lang wachten op de trein, maar dat is hier eigenlijk normaal, en dan ook nog een stoptrein!
Vaak moesten we van de fiets af, schoenen uit, en dan kniehoog door het water waden! Christien werd soms gedragen (waarom ik niet?).
We zaten in een groep van acht nederlandstaligen! Het was een vermoeiende maar wel gezellige dag, ondanks dat veel nu pijn doet!
Morgen vliegen we vroeg naar Siem Reap in Cambodja, en dan begint eigenlijk de echte reis!
Lieve groetjes, Jan en Christien

• 11 Oktober 2011 - 13:09

Margo:

Leuk al iets van jullie te horen. Jammer dat jij niet gedragen werd Jan. Veel plezier in Siem Reap jullie zullen het daar geweldig vinden. Tot de volgende blog.

Lieve groetjes, Margo

• 11 Oktober 2011 - 13:21

Edu:

Ik zou ook liever Christien dragen hoor.
    Geniet maar lekker

• 11 Oktober 2011 - 13:56

Anita En Henk.:

Even uitleggen, jou dragen ze niet omdat je al zestig bent.......:-)
    Veel plezier!
    Grtjs vanuit Tegelen.

• 11 Oktober 2011 - 16:20

Carola:

Leuk een zwemavontuur! Draag jij mijn moeder niet Jan??? Goeie reis verder..

• 11 Oktober 2011 - 17:51

Lione En René:

Een nat voorproefje dus van jullie reis, maar jullie hebben het dapper volbracht dus! Veel plezier met het vervolg van de reis!

• 11 Oktober 2011 - 18:03

Bert Rutten:

Ik lees dat jullie tot de knieen door het water moeten. Jij bent toch wel meer water gewend na zondag, Jan. Wat het dragen betreft Jan, Jou tijd komt nog wel, wacht maar af.
    Veel plezier!

• 11 Oktober 2011 - 20:50

Adrie:

Taj, ik ging vandaag ook even fietsen...lekker tegen de harde wind in....maar dat miezerige regenbuitje hier is vast niet te vergelijken met het water waar jullie soms door moesten fietsen..
    Nou, morgen kunnen jullie lekker gaan vliegen naar Cambodja. Geniet ervan!

• 12 Oktober 2011 - 03:53

Ronald:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen in Bangkok. En Jan misschien wordt jij wel gedragen de volgende keer.

groetjes en Gods zegen.

Ronald.

• 12 Oktober 2011 - 06:12

Puck:

Hopelijk heb je wel genoeg broeken met hoog water mee ;-)
    Geniet ervan, goede reis naar Cambodja!

• 15 Oktober 2011 - 19:16

Janneke:

Hahaha! Ja Jan, verschil moet er wezen.