Een dag reizen naar Delhi en Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Jan & Christien Hermens - WaarBenJij.nu Een dag reizen naar Delhi en Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Jan & Christien Hermens - WaarBenJij.nu

Een dag reizen naar Delhi en Jaipur

Door: Jan Hermens

Blijf op de hoogte en volg Jan & Christien

29 September 2018 | India, Jaipur

Allereerst willen we iedereen bedanken voor de vele bemoedigingen die we hebben gekregen voordat we vrijdag om 14.30 uur naar Delhi vlogen. Bemoedigingen per post, app en mail, bemoedigingen via bezoekjes en persoonlijke gesprekken. We voelen ons hierdoor enorm gesteund, ook naar de vrienden die we in India gaan bezoeken.
We vliegen met het nieuwste toestel van de KLM, de Boeing 787, de vlucht zal slechts 7 uur duren, met aankomst om half twee 's nachts.
Alles verliep voorspoedig, de vlucht maar ook het omzetten van het e-visum naar een paspoort-visum. Waar we vorig jaar nog een uur moesten wachten, waren we nu meteen aan de beurt. Van Christien werd één vingerafdruk genomen, van mij hadden ze er waarschijnlijk al genoeg! De koffers waren er ook redelijk snel en toen we dachten dat de koffers en de handbagage gecontroleerd zouden worden, gebeurde er niets meer. We konden de meegenomen rupees, wat dus verboden is, gewoon mee langs de douane nemen. Om half vier kwamen we aan bij ons eerste hotel in Delhi en konden we nog enkele uurtjes slapen voordat we om tien uur naar Jaipur zouden rijden.
Het is nu zaterdagavond acht uur, we hebben juist gegeten en gaan zo dadelijk slapen. We zitten weer in Dera Rawatsar, nu al voor de vierde keer en natuurlijk werden we herkend. We hebben helaas niet dezelfde kamer als vorig jaar, maar die krijgen we morgenavond.
Morgenvroeg komen onze vriendin Ina en haar man, ons hier halen. Maar dat bewaren we voor ons volgende verhaal. Oh ja, de koffers zijn alweer half leeg!

• 29 September 2018 - 15:53

Inge:

Heerlijk weer op reis. Hele fijne reis en Ben weer heel benieuwd naar alle verhalen en foto's!
    Groeten uit het prachtige Thailand!

• 29 September 2018 - 17:35

Willy:

Hallo Christien en jan, fijne vakantie!!! Groetjes Willy

• 29 September 2018 - 19:24

Carly:

Wat fijn dat jullie een goede reis en aankomst hadden, Jan en Christien!
    Een heel fijne tijd toegebeden en lieve groet vanaf de Wildforster,
    Arie en Carly.

• 29 September 2018 - 20:09

Adrie:

Fijn, dat jullie veilig zijn aangekomen. Groeten aan Ina en haar man. Geniet ervan.

• 29 September 2018 - 21:31

Margo:

Heerlijk jullie zijn er, ben heemaal niet jaloers haha! Geniet van jullie tijd in mijn geliefde India, ik ga jullie volgen!! Lieve groetjes, Margo

• 30 September 2018 - 10:41

Ed En Nel:

Fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen. IK hoop ook dat jullie weer een beetje zijn opgeknapt van de verkoudheid.En wensen jullie een hele mooie en fijne reis daar in India toe. liefs Ed en Nel.

• 30 September 2018 - 11:22

Mary:

Een hele fijne vakantie en een goede tijd daar gewenst!

• 30 September 2018 - 13:17

Bert Rutten:

Wij hopen dat jullie het net als voorgaande jaren goed naar jullie zin hebben. Lekker genieten, veel bezichtigen en mooie foto's maken.
    Gr, Bert en Ans

• 30 September 2018 - 14:13

Karst & Paulien:

Namaste,

Nu wonen we in NL zo dicht bij elkaar...;-)) maar hebben we toch weer contact via het reizen!
    Geniet er weer van jullie twee. Met lichte jaloezie kampen we hier in Tiel wel hoor...
    We gaan jullie zeker weer volgen.

Zai jan,

Karst & Paulien

• 01 Oktober 2018 - 03:49

Teus En Lieneke:

We wensen jullie weer een goede reis en graag tot ziens.

• 01 Oktober 2018 - 14:12

Marijke:

Mooi om te lezen dat jullie hebben kunnen vertrekken EN arriveren in jullie geliefd India.
    Ik ga vanaf Bonaire meeleven wees voorzichtig,.

• 01 Oktober 2018 - 17:37

Janneke:

Haha je kunt er ook geen pijl op trekken hoe het verloopt bij de douane.
    Dit keer vond ik 't eerlijk gezegd wel spannend maar ik heb me voor niks zorgen gemaakt.

• 02 Oktober 2018 - 04:44

Carola:

Klinkt als een goede vlucht en een goede reis. KLM is fijn hè? En gelijk ook Ina ontmoet, waren jullie niet moe?

Tags: Delhi, Jaipur